Chcete reklamovat zakoupené zboží? Vyplňte a odešlete nám tento reklamační formulář společně s reklamovaným zbožím na níže uvedenou adresu.
Pokud již neznáte číslo objednávky, nebo máte jiný dotaz, kontaktujte nás prosím o Vaší reklamaci
na e-mail agsort@agsort.cz, nebo telefonicky + 420 727 892 912.
1. Vaše objednávka:
Číslo objednávky: …………………………….
Číslo prodejního dokladu: ………………......
Datum prodeje: ………………………………
2. Reklamující zákazník:
Jméno a příjmení: ……………………………....
Adresa: ……………………………………………
Telefon: …………………………………………....
E-mail: …………………………………………….
Číslo účtu: ………………………………………..
3. Reklamované zboží:
Název reklamovaného zboží, druh, typ…………………………………………………………………….
Obchodní a výrobní číslo: …………………………………………………………………………………..
Stav zboží: ……………………………………………………………………………………………………
Popis závady: ………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………….
4. Preferovaný způsob vyřízení reklamace: (vyplňte ano/ne/způsob)
Dobropis a vratka peněz na výše uvedený účet:.................................................................................. |
Oprava zboží:............................................................................................................................................ |
Výměna zboží:.......................................................................................................................................... |
Jiný způsob vyřízení:.................................................................................................................................. |
5. Adresa provozovny pro zasílání reklamovaného zboží:
Ing. Vladimír Beneš
AGS Agro Sortiment
Zámecká 858
667 01 Židlochovice
Tel : +420 547236670, +420 727 892912
6. Reklamační podmínky:
Veškeré reklamace jsou vyřizovány dle zákona na ochranu spotřebitele.
Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů.
Prodávající se spotřebitelem se můžou dohodnout na delší lhůtě. Prodejce je povinen informovat spotřebitele o vyřízení reklamace. Na konci reklamačního řízení je prodejce povinen vydat spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Zákazník svým podpisem stvrzuje souhlas s reklamačními podmínkami a pravdivými údaji které vyplnil v reklamačním listu.
Datum uplatnění reklamace: ………………………………………
Podpis zákazníka: ……………………………………………………….
7. Vyřízení reklamace: (vyplní prodejce)
Způsob vyřízení: ………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………
Vyjádření prodejce, servisu, technika: …………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………….
Reklamace přijata dne: ……………………………………………………………………………………….
Reklamace vyřízena dne: …………………………………………………………………………………….
V………………………… dne……………. Podpis prodejce, servisu………………………………………
8. Přílohy reklamačního listu:
……………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………..